Hocam selamlar , burada hemşire arkadaşımız da doğru söylemiş. Bu işlem kişiden kişiye değişebiliyor. İlk olarak görüntüleme amaçlı bakılıyor fakat o sırada operatör hekim parça alınması gereken bir lezyon vs. varsa patolojiye göndermek amacıyla parça alıyor.
Bu alınan "parça" çok ufak bir kesi sadece , sağlığınız için ekstra olarak bir olumsuzluk yaratmaz . Her kişiden parça alınmaz sadece gerekli durumlarda alınır.