Valla hocam işin profesyonelliği ya da iyi yapılabilirliğinden ziyade en önemli şey kesinlikle ilgi. Şu ana kadar müşterilerime olan ilgimi hiç eksiltmedim ve kazandığım parayı hep buna göre şekillendirdim. İlgi gösterdiğin sürece kazanırsın. Misal şu an elimde bi iş var, müşteri ödemesini yaptı birkaç şey göstermesi gerekiyor, sürekli soruyorum hocam ne zaman göstereceksiniz, yapalım şu işi de diğer işlerinize geçelim diye. Adam en son görüldü atıyor "Parasını verdik, bu kadar da ilgi gösterme yeter" moduna girdi. Yani bence doğru olan bu. Ha ben böyleyken başkasına iş verince aynı şeyi ondan da bekliyorum. Sizin mağduriyetiniz de biraz ilgi eksikliğinden kaynaklı. Umarsızca yapılmış işiniz.