English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anestezi olmadan girerseniz zorlanırsınız. Ben bir kere öyle girdim devlet Hastanesi'nde. Anestezi altında girerseniz çok rahat bir işlem
Tamamdır hocam teşekkürler 🙏🏻