Hocam şimdi kiracı yönünden düşününce oda haklı çok düşük kira veriyorsa işi suistimal ediyordur. Ama çıkma masraflarını karşılamak istemiyor olabilir. Kiracıya taşınma parası + yeni kiralayacağı yerde emlakçı komisyonu + 1-2 aylık kirasını öderseniz çıkacağını düşünüyorum. Buda size muhtemelen 70-80 k ya patlar. Malesef kiracılar artık bu şekilde çıkıyorlar.