Merhaba, php tabanlı yazılımım için sanal santral entagrasyonu yapmak istiyorum. Gelen çağrılar , dış aramalar , istatistiklerin hepsi web üzerinden yapılsın istiyorum. Web üzerinden çağrı almak için api veren firmalar var mı? Gerçekte telefona ihtiyaç duymadan da bu çağrı alma vs yapılabilir mi web üzerinden?
Yapılabilir.Ben yaptım.
https://www.r10.net/proje-gelistirme...-araniyor.html linkindeki videoda web üzerinden gelen çağrı santrale düşüyor. Santralde wss aktif.