sawanix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vp kodu iletmediğiniz için ada yükleme yaptığınız için. Önce vp sonra ödeme teklif ettim kabul etmediniz, o kadar ticaret puanım var 470 lira için r10 hesabımı risk edecek değilim. Neyse iyi çalışmalar
Merhaba hocam malesef epin ürünleri dijital ürün olduğu için ve daha önce deneyip başıma gelenlerden sonra önce kod sonra ödeme kabul etmiyorum herkesin kendi kararıdır iyi günler dilerim.