neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açıkçası orijinal olduğu sanmıyorum. Diyorsanız malımın arkasındayım 4-5 tane alırım ve teste götürürüm eğer orijinal çıkmazsa şikayet ederim kabul ediyorsanız bedenlerle beraber pm bekliyorum.
kesinlikle isteidiginiz yere sikayet edebilirsiniz orijiinal cikmazsa yalniz seri almayacaksaniz fiyatim 400tl r10da goze almam boyle bir seyi orijinal olmayipta orijinal demeyi