https://www.r10.net/private.php?folderid=-1

Yukaridaki baglantidan gönderilen mesajlariniza ulasabilirsiniz. Gelen kutusunu bosalmis olsaniz da gönderilen mesajlar kalmaktadir. Eger gönderilen mesajlar doluysa bosaltip tekrar deneyebilir misiniz?