Karşı tarafa sadece kendinizi belli etmeden zarar verebilirseniz içiniz rahatlar. O da sivil olduğu zaman ve silahına davranmadan birşey yapabilmek lazım.

Karşı tarafın şunu diyeceğine eminim, sizin elinize ifade tutanakları geldiğinde eşinizin elinde silah gördüğünü, silahla tehdit ettiğini, alenen küfür ettiğini, eşinizi hiç yapmadığı şeylerle suçladığını şaşkınlıkla ve öfkeyle okuyacaksınız. Polisler yasaları ve nasıl ifade vermesi gerektiğini biliyor. O yüzden yasal olarak pek bir sonuca varamayacaksınız. Benzeri başıma geldi ordan biliyorum.

Benim hala içim soğumadı, bir gün çok şey kaybetmeye göze aldığımda sonuç belli. Maalesef bela bulaşınca bataklık gibi, kurtulması çok zor.