hocam geçmiş olsun. çok sinir bozucu bir şey. birden cebindeki para çöpe gitmiş gibi hissettiriyor. şehir içindeki andavallara dokunmuyorlar ama şehirler arası kaymak gibi yolda 130 ile gittin diye ceza yiyebiliyorsun işte..
radarbot diye bir uygulama var. bundan sonrası için onu tavsiye edebilirim.