sakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam canının hiç mi değeri yok...
Hocam varda. Ben dursam. Heleceğim ne olacak ben cocuken yapamadığım şeyleri istiyipte alamadığım şeyleri ilerde niye kendi cocğumun başına getireyim aslında bir gelecek vad etmek istiyorum tek kendim için değil cocuğum çocuklarım veya eşim bir şey istediği zaman cebimde para olmasa daha çok koya&r bana bi zorlu aşamayı geçeyim allah büyüktür 2 3 yıl dişimi sıkmam lazım aslında herkez aynı şekilde bir dönem işlerine ağırlık vermesi lazım