Benzerini çocukken (18 yaşında) ben yaşamıştım. Ehliyeti daha alalı 1 ay olmamış, önüme korna çala çala birisi kırmıştı. Adam 1.90 150 kilo bi şeydi. Arabadan inip öldürecek gibi koşturup aşağı in ulan diyip durmuştu. Defalarca kusura bakmayın, ehliyeti yeni aldım demiştim. Çünkü hatalı olduğumu düşünüyordum, halbuki aradan yıllar geçti ve o yoldan her gün geçiyorum, o gün de en küçük kural hatası yapmamışım, bu ayı oğlu ayı basit bir yol kavgasından bu yola başvurmuş.

Bir gün umarım kendisine denk gelirim. Aynı olayı onunla yaşamayı çok isterim.

Bu arada geçmiş olsun, sakın orta yolu bulmayın. En büyük cezayı yese bile kininiz geçmesin, şikayetçi olabileceğiniz her yerden olun. Bu rezilliği yayarsanız diğer sosyal medya linklerini de paylaşın, katkı sağlayalım.