Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlıktan "Türk gençleri" ibaresini çıkardım. Çünkü videodakiler, Atatürk'ün zamanında denize döktüklerinin torunları. Bunlardan kimi camilerde vaaz verip Hatay'ın Arap şehri olduğunu söylüyor, kimi "Keşke Yunan kazansaydı" diyen 46'lıkları ziyarete gidiyor, kimi de sosyal medyada üstü kapalı hakaret ediyor. Benim kızım 11 yaşında ve Atatürk sevgisi ile büyüyor. Yani bu videodaki gençler, aileleri onlara ne öğretirse onu yapıyorlar. Umarım bir gün her şey istediğimiz gibi olur..
hacamıza iftira atmayın söylediğini tam dinlememişsiniz belliki