Hocam aksine çok yoğun şu sıralar. Dışarı çıkamaz hale geldim yetiştiremiyorum. Yaz sezonu bittikten sonra açılıyor bizim işler çok şükür.
Web işi varsa paslayabilirsin hocam

vallaha eskiden bilgisayarın başına oturunca bi youtubr açıp izleyemezdim şimdi canım sıkılıyor 😂