eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aksine çok yoğun şu sıralar. Dışarı çıkamaz hale geldim yetiştiremiyorum. Yaz sezonu bittikten sonra açılıyor bizim işler çok şükür.
Web işi varsa paslayabilirsin hocam vallaha eskiden bilgisayarın başına oturunca bi youtubr açıp izleyemezdim şimdi canım sıkılıyor 😂