Merhabalar... Klasik Editör kullanıyordum kaldırdım . Fakat şuan Gutenberg ' e geçiş nasıl yapacağımı bulamadım... Klasik Eklentileri hala aktif ve Klasik düzenleyici kullanın diyor bunu gutenberg e nasıl çevirebiliriz?