Geçmiş olsun hocam. Sağlam bir avukat bulup darp raporu falan alın. Eksi sözlük twitter gibi yerlerde gündeme getirin konuyu. Emniyetin için girmiş bu pisliklerle sonuna kadar uğraşın.