Tazminat hakkın yok kanunen yok.
Kendini kovdurmak gibi şeyler yaparak yine bir şey alamazsın.
Kovdur diyenlere bakma .tazminatsız kapı dışarı atarlar ruhun duymaz.
İki savunma aldırırlar ispat ederler güzel bir çıkış koduyla çıkarırlar seni ondan sonra başka isyerlerine girmeye çalışınca o kodu gören sana bay bay der.

Helalinle çık başka iş bul diyeceğim şey bu