Merhaba,

Türkiye’de yaşadığımızı ve dünyaya hizmet ya da sattığımızı düşünün. Türkiye’de vergilerden ve şirket kurulum masraflarından dolayı şirketi İngiltere’de kurduk diyelim.

Fakat Türkiye’de yaşadığımız için doğal olarak para İngiltere’deki şirketten buraya gelecek. Bunun içinde Türkiye’de de şirket kurmak gerekli mi?

Yani sen hayırdır İngiltere şirketin bizi alakadar etmez kur bakalım burada da bir şirket derler mi?