Merhaba,
Türkiyede yaşadığımızı ve dünyaya hizmet ya da sattığımızı düşünün. Türkiyede vergilerden ve şirket kurulum masraflarından dolayı şirketi İngilterede kurduk diyelim.
Fakat Türkiyede yaşadığımız için doğal olarak para İngilteredeki şirketten buraya gelecek. Bunun içinde Türkiyede de şirket kurmak gerekli mi?
Yani sen hayırdır İngiltere şirketin bizi alakadar etmez kur bakalım burada da bir şirket derler mi?