Teşekkür ederim hocam benim vermiş olduğum evin tapusu abimin üstüne ama sözleşmeyi ben yaptım haliyle sözleşmede benim adım bilgilerim yazıyor. ben 650-750 tl de değilim şuan en kısa sürede dediğiniz gibi notere gideceğim.Bu kiracı aşırı çirkef çıktı daha önceden konuştuk askerliğide para için yapıyor Allah devletimize zeval vermesin bu gibi insanlar yüzünden bende dedim ki ben seni çıkarınca kiraya da veremiyorum zaten 3 yıl vs o bana saydırdı tabi veremezsin de hapis cezası var beni çıkaramazsın seni dava edeceğim avukata vermiş güya bir sürü şey söyledi olaya ailem dahil oldu beni sakinleştirdiler güya ama ben sakin değilim halen yüzünü görmek istemiyorum ve o kadar soğudum ki daha kiracımda olmaz bu saatten sonra gerekirse boş bırakrım dairem olursada.Valla çok sıkıntılı işler herkes böyle değil ama sütten ağzı yanan yoğurdu bile üflereyer yer.Bu gibiler yüzünden kurunun yanında yaşlar yanıyor. Bu arada avukatlar 30 kdan işlem yapıyor davalarda benim evim var ama o birikimim yok
Hocam direkt şöyle yapabilirsiniz adliyenin arabulucu bölümüne gidin. Eğer orası ilk başta ihtar çekmeniz gerekiyor derse gidin notere ihtar çekin. Eğer gerekmiyor derse size dilekçe dolturtabilirler. Oradan daha sağlıklı bilgi alabilirsiniz. Hatta
https://adb.adalet.gov.tr/Home/SSSorularDetay/4 burada numaralar var size hangisi yakınsa bir arayın görüşün belki gitmenize bile gerek kalmaz yönlendirebilirler.