Bu yüzden herkese diyorum arabalarınızda düzgün kaliteli bir araç kamerası olsun adam akıllı görüntü ve ses kaydeden sık sık da bunları yedekleyip hafızayı boş tutun. Bu durumda kamera kaydı olmasa bile hiçbir şey olmasa tartışmalar sırasında polisin söyledikleri çocukların çığlıkları ve eşinizin çırpınırken çıkarmış olduğu sesler bile işe yarardı. Şu an anladığım kadarıyla tek çareniz çevrede olayı gören bir dükkan vs varsa onun kamerası. O da yoksa maalesef takipsizlikle sonuçlanması kuvvetle muhtemel.

Hatta şöyle ki konuyu düzenlemenizi tavsiye ederim. Delil bulamazsanız eğer bu konuya denk gelirse kişinin bana karşı husumeti vardı bundan böyle bir şyey uyduruyora kadar gidebilir konu.

Bu arada çok geçmiş olsun. Rica etsem bana da araç plakasını iletebilir misiniz? Bakalım ne yapabiliriz?