Öncelikle geçmiş olsun. Acınızı ve duygularınız anlıyorum ama şiddet maalesef çözüm değil hakkınızı hukuk ile aramaktan başka çarenizde yok maalesef ki hukuk tarafından kesilen ceza bu anlamda sizi tatmin etmeyecektir diye düşünüyorum.
Ama ne olursa olsun cinayet işler öldürürüm şeklinde bence imada dahi bulunmayın sonuçta karşı taraf tehlikeli bir meslek icra ediyor yarın bir gün başkası bu adamı öldürür sizden bilinir tutuklanırsınız kanıt olmasa bile aylarca sadece o cümle yüzünden tutuklu kalırsınız benim size naçizane önerim tekrardan geçmiş olsun.