geçmiş olsun hocam.biz lisedeyken ne kadar işe yaramaz tip varsa ya bekçi oldu yada polis normaldir bu tür olaylar
bu lafın altına imzamı atarım. Bizim buralarda da böyle ne kadar işe yaramaz kişi varsa bekçi oldu çevremde. Mahallede yürürken artist artist kimlik soruyorlar kimliği çıkarırken tc söyle diyorlar. Bu muameleyi hiçbir polisten görmedim.