altamore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok geçmiş olsun, aklı başında biriymişsiniz yoksa söylediğiniz gibi o kişinin canını yakabilirdiniz bulup. Umarım adalet birazcık kaldıysa o kişiye ömrü boyunca pişman olacağı ve bir ceza verir.
hocam geçen sene 29 yaşımda bedelli yapmayıp 2 çocuğumu geride bırakıp askere gittim ve özgürlüğün kıymetini anladım. eğerki askere gitmemiş olsaydım şuan kesinlikle cezaevindeydim..askerliğin bana kazandırdığı en büyük şeydir özgürlüğün tadını bilmek..