Geçmiş olsun..
Adalet bu diyarları terk edeli çok oldu.
Şikayeti karakola değil savcılığa yapsaydınız keşke. Polis polise dokunmuyor maalesef.
Ümidinizi kırmak istemem ama mevcut düzende de ceza falan almayacaktır. Polislerin sanık olduğu davalarda hakimlerin caydırıcı bir ceza verdiğini görmedim hiç. Ama polise karşı işlenen suçlarda (hakkınızı aramanız bile mukavemet sayılıyor artık) aslan kesiliyorlar.
Ne diyelim sözüm size değil ama bu toplum hak ettiğini yaşamaya başladı. Böyle olaylar daha çok karşımıza çıkacak.
titizlikle kurulmuş değerleri 20 yılda yıkmanın, yıkılmasına göz yummanın bedeli bu.