ülkede adalet yok ki
en çokta bu vasıfzıların eğitimsizlerin eline yetki geçince kendi egolarını tatmin etmeye çalışmalarına acayip ayarım. daha geçen gün bekçi ile kavga ettik bekçiyim istediğimi yaparım diyor
liyakat olmazsa adam kayırma ile belirli makam ve mevkilere gelen ve kendini bir halt sananlardan geçilmiyor ülke
böyle giderse vatandaş kendi adaletini kendisi sağlayacak