Sarılırken Canı acıyacak diye korkarak sarıldığım eşimi , dünyadaki en kıymetli hazinelerim 2 ufacık kızımın önünde darp etmişler... Darp Edenlerden biride polis..
olay cumartesi günü meydana geliyor. eşim,2 baldızım,2 tane 5-7 yaşında kız çocuğum ve kayınvalidem denize gidiyor, dönüşte baldızım kaza yapmamak için diğer aracın önünden hızlıca geçip gidiyor sağ tarafından.
trafik lambalarında yanlarına yaklaşıp arkanızdan ceza gelicek diyip oro,,nun dö,,ri diyip orta parmak işareti yapıyorlar,sizin annenizi s...m diyorlar üzerine.. bir erkek bir kadın karşı taraf..

sonra baldız arabadan inip siz kimin annesine küfür ediyorsunuz diyince adam ve kadında iniyor ve baldıza saldırıyorlar, eşim bunu görünce arabadan iniyor ve napıyosunuz diyince polis tüm vucuduyla eşimin üstüne bastırıyor taciz ediyor ve karısına eşimi tutarak darp ettiriyor, eşimin boğazından tutup yerlerde sürüklemişler heryeri mosmor vucudunda...eşim soluk borum resmen onların elindeydi son nefesimi verdim gözlerim karardı buraya kadardı diyip artık hareket edemz hale gelince trafiktakiler arabadan inip yarım etmiş son saniyelerinde kurtulmuş. kızlarım arabada kedi yavrusu gibi ciyak ciyak bağırmışlar ağlayarak annemi bırak annemi bırak diye... trafiktekiler adamla kadını darp etmeye başlayınca arabalarına binip kaçmışlar.. tabi öncesinde eşim polis diye bağırınca ben polisim diyip kimliğini çıkarmış bana hiçbir *** yapamazsınız vs demiş... adam olmayan pislik emniyette bir daire başkanlığında polismiş.. hemen gidip darp raporu aldık ve karakola şikayette bulunduk. Bir Erkek olarak ne yapacağımı bilmiyorum. Adamı bulmasına bulurum pusu atar öldürürüm ama bu seferde ailemden bir ömür uzakta cezaevinde kalırım ve buna dayanamam... Hiçbirşey yapmamakta çok zoruma gidiyor... kızlarım arabaya binmeye korkuyor başımıza bişey gelir diye.. eşim çok kötü durumda panik atak geçirip duruyor sürekli...

Adalet inancı kalmamış biri olarak Avukat arkadaşlardan rica ediyorum bu olayda bu şahıslara hukuki olarak çok büyük zarar verilebilir mi ?