Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaparım diyenler ya yapamadı yada paramızın üstüne yattı.
Az önce bir karaktersiz için zaten bir konu oluşturduk.
Bizim ekipte unity bilgisi olan yok yemin ederim en son oturup öğrencez o duruma geldik..
Ben de aynı durum yüzünden 6ay bi zaman yatırımı yapıp flutter ogrenmeyı dusunuyorum zaten temelim var bakalım..

forumda yazılım anlamında gerçekten ya yeterli eleman yok yada olan yazılımcılar daha yuksek iş alınca önceki işleri iplemiyorlar..