mustafadgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
artık ana kullandığım kartı giriyorum tüm hesaplara ben. Mümkünse eski tarihi hesaplar kullanmaya özen gösteriyorum. Ve şuan yaşadığın soruna itiraz edip açınca daha zor kapanıyor diye biliyorum. Botunu yazdırmaya çalışanlar vardı, adword için bunun için vs


hocam en alttakini mesela hiçbir şey yapmadan çekti. failed olanları tekrar çekicek mi benden eğer aktif olursa kafam çok karışık çok fazla failed var