hocam vallahi bıktım bi tane reklam yayınlamak istiyorum ya bi tane bot falanda değilim insanım

sinirden kaç gündür kafayı yiyeceğim her şeyi denedim sanal kart normal kart olmuyor..........
artık ana kullandığım kartı giriyorum tüm hesaplara ben. Mümkünse eski tarihi hesaplar kullanmaya özen gösteriyorum. Ve şuan yaşadığın soruna itiraz edip açınca daha zor kapanıyor diye biliyorum. Botunu yazdırmaya çalışanlar vardı, adword için bunun için vs