mustafadgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kadar işin açığını kovalayan kişi var ki, o kadar bot var ki. Allah bilir hangi hareketini bot diye algıladı
hocam vallahi bıktım bi tane reklam yayınlamak istiyorum ya bi tane bot falanda değilim insanım sinirden kaç gündür kafayı yiyeceğim her şeyi denedim sanal kart normal kart olmuyor..........