benim keşfetimde de yok bunlar. Twitter'ı deprem sırasında tamamiyle bıraktım zaten. Sadece IG kullanıyorum. Sürekli bebeklerle köpeklerin dostluğu konulu videolar ve seyahat videoları çıkıyor karşıma.. Şiddet videolarını seyretmeyin, yorum yapmayın, yorumları okumayın beğenmeyin, kaydırın geçin. Bir süre sonra karşınıza çıkmamaya başlar..