Sağlık konusunda yazılan, söylenen çoğu şeye güvenmeyin hocam. Bir şekilde muayene olun, sabah erken saatte giderseniz ayaktan randevu verebilirler. Belki ameliyatlık durum bile çıkabilir.
Benim gözümde de sarı leke vardı, internette her türlü şey yazıyordu. Göz polikliniğinde staj yaparken doktora gösterdim göz beni varmış sadece.