Hocam elinde zaten Cake var. Neden hala cake diyorsun ki. İlla uzun vadeli bir yatırım yapacaksan başka coinlere yatır ve riskini bölmüş ol.
bu arada çok büyük düşüşler gelecek söylemlerine kulak asmamanı tavsiye ediyorum. Ben açıkcası çok büyük düşüşler beklemiyorum. %10-15 düşüş olabilir ama orta-uzun vade yönümüz yukarı devam edecek.
Benim sepetim
RNDR- çok yüklü var

BGB
CSPN- Emeklilik fonu gibi düşünüyorum