Bir Cake yatırımcısı aynı durumda birisi olarak, ufak ufak alımları yapmayı planlıyorum, nakitin %10'u ile bugün, tekrar sağlam düşerse bi %15 gibi gibi,
Sizin kadar olmasam da yakın bir miktar Cake tutuyorum ve bende bu fiyatlardan eklemeyi düşünüyorum açıkçası.
Ancak elimde yeterli miktarda var diyip, yeni çıkmış ve gerçekten kriptonun yönünü değiştirebileceğini düşündüğüm 1-2 projeye yatırım yapmayı da planlıyorum (Ufak bir şey yaptım, belki tamamını oraya yapabilirim).