Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaparım diyenler ya yapamadı yada paramızın üstüne yattı.
Az önce bir karaktersiz için zaten bir konu oluşturduk.
Bizim ekipte unity bilgisi olan yok yemin ederim en son oturup öğrencez o duruma geldik..
web yazılım ve programlamada ıyım ama ıste gel görkı uygulama yapamıyorum yakında dedıgınız gıbı hocam az kaldı bu eğitimi öğrenmek için oturucam pciye zaten hocam yoksa olmuyor