Yaparım diyenler ya yapamadı yada paramızın üstüne yattı.
Az önce bir karaktersiz için zaten bir konu oluşturduk.
Bizim ekipte unity bilgisi olan yok yemin ederim en son oturup öğrencez o duruma geldik..
web yazılım ve programlamada ıyım ama ıste gel görkı uygulama yapamıyorum yakında dedıgınız gıbı hocam az kaldı bu eğitimi öğrenmek için oturucam pciye zaten hocam yoksa olmuyor