phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer zararı kabullenip cakeleri bozduysan artık kriptodan uzak durmalısın. Zararını çıkarmak için hırslandın. Bu seni daha çok yanlışa iter. Sakın trade işine girme. Ne görürsen ne duyarsan duy sinyal, scalping, %90 kazandıran taktik teknik eğitim işlerine girmemelisin. PAranı değerlendirmek istiyorsan kendine 1 ay süre tanı. Bu süre içinde sakince araştırma yap. Hem gerçek sektörde hem sanalda. Sonuçta birkaç şık çıkarırsın. ONları değerlendir.
Cakeleri bozmadım. 10 dolar minimum olmadan bozman. O da 2025te mega boğa döneminde olacak.
Bir 20k adet cake alabilirsem elimde 40k adet olacak. Devasa bir rakam benim için.

mceylan35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
riskinizi tek bir coine yatırmakta tam bir kumardır
Ona tam karar vermedim. cake almayabilirim.
Coinmarketcapte ilk 100 de olan coinlerden birini seçebilirim. Cake gibi 30 40x düşmüş, projesi güzel, sınırsız arzı olmayan.

2024 nisanda halving var. Muhakkak bir şelale dump olacak.
Tıpkı geçmiş zamanlarda olduğu gibi.