A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toplam 26k dolar param var. Diyorum ki bu paranın 6ksını giderlerim için ayırayım.
Kalan 20k doları tekrar kriptoya yatırayım.
Halving öncesi yada sonrası muhakkak dump gelecek. O esnada dibin dibini görmüş cake coin alayım.
Cake coinde 4x zarardayım. Elimde 23k adet var.
20k dolar ile nerdeyse 20k adet daha almış olacağım. Bu sayede maliyetim çok düşmüş olacak.
Ultra risk almadan büyük paralar kazanılmıyor bence.
Ne düşünüyorsunuz?
Halving yılında muhakkak dump gelecek.
Bakarsınız tekrar pandemi krizi olur. Ya da savaş olur. Batı ile İran'ın savaşı.
2024'te bir kriz bekliyorum.

@BetaHouse; sizinde yorumunuzu okumak isterim.
Yorumlar için herkese teşekkürler.
Eğer zararı kabullenip cakeleri bozduysan artık kriptodan uzak durmalısın. Zararını çıkarmak için hırslandın. Bu seni daha çok yanlışa iter. Sakın trade işine girme. Ne görürsen ne duyarsan duy sinyal, scalping, %90 kazandıran taktik teknik eğitim işlerine girmemelisin. PAranı değerlendirmek istiyorsan kendine 1 ay süre tanı. Bu süre içinde sakince araştırma yap. Hem gerçek sektörde hem sanalda. Sonuçta birkaç şık çıkarırsın. ONları değerlendir.