Hocam bankaya odeme yapsaniz dahi sizin dosyanizi avukat kapatacak.Bankayla ugrasmayin direk avukata 3 e 5 e bakmadan odeme yapin derim.Ayni sey akbank ta basima geldi ondan biliyorum.Ayni gun icinde kaldiriyorlar.Killik yaparsa 1 haftayi falan bulur

. Gecmis olsun.
Aynen öyle icra dairesine ödeme yapmamı istediler iban verdiler. Parayı gönderdim ibana avukata dekont ilettim bakalım bekliyoruz artık.