Merhaba, UYAP'ta bir haciz dosyası var. Borç bilgisi aşağıdaki gibi;
Şimdi ben bu borç için ödeme ekranından ayarları bu şekilde yaptım;
Ama özellikle harç oranı kısmını vs. anlamadım. Bu ayarlar ile ödeme yaptığımda yeterli oluyor mu? Yanlış bir şey var mı?
Son hali aşağıdaki şekilde oluyor;
Dosyadaki avukata ulaşın (google'a yazınca bilgileri hemen çıkar). Avukata dava dosyası bilgilerini vererek ne kadar ödeme yapmanız gerektiğini söyleyin. Pazarlıkta ısrar etmeyin çünkü davayı kapatacak kişi o avukat ne kadar iyi davranırsanız o kadar iyidir

avukat size ödeme yapacağınız tutarı söyler. Bundan sonra bitti deyip kenara atmayın. Dosyayı bir hafta sonra kontrol edin. Avukatların yoğunluktan veya adliyedeki memurların yoğunluklarından bazen dosya kapanmıyor. Dava kapanmazsa avukata tekrar bilgilendirme yapın.