GZR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O hâlde ben şuanda Tarkan'ın hesabına bot takipci ve bot beğeni atarak ona zarar verebilir miyim? Tabii ki hayır. Faydası da yok, zararı da yok. Sadece sayısal olarak üstün görüntü sağlıyor.
Haklı. Yok algoritma başta gönderiyi takipçinin bir kısmına gösterir sonra kalanına gösterir falan diye girmesin kimse tamamı bot üzerine oluşan hesabıma bir kaç tane reels attım 1.5 milyon erişimden gidiyo şu an