yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben her bot hesap keşfete düşmüyor mu dedim kardeşim nerenden okudun da yükseliyorsun
Yükseldiğim bir şey yok. Sadece kulaktan duyma veya işi bilmeyen kişilerin ortaya attığı düşünceyi doğruymuş gibi lanse edilmesinden şikayetçiyim. Her bot hesap keşefete düşer, önemli olan işi bilmek. İşi bilmeden bot atıp bırakınca sorunu bot’a bağlamak yanlış. Sonra herkes biliyormuş gibi bot yüzünden, bot atmayın, hesaba zarar vs. vs.