Bir iş için anlaştık 30k ödeme aldım 1k kesti. Bu nasıl bir kesintidir. Mail attılar bir ay içerisinde beş farklı kişiden 5k üstü ödeme alınca kesinti yapıyoruz dedi. Acayip soğudum.