DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zengin olmanın birçok yolu yöntemi var hocam.

Öncelikle yapılan işin kârlı olması, doğru zamanda doğru yerde yapılan yatırımlar. Ticari hamleler... Az emekle çok kazandıracak bir şeyler yapmak. Keşfedilmemiş bir yol bulmak. Böyle bayağı artar. Tabii bunlar legal kısımları... Her yapılan iş yapan kişiyi zengin eder ama o zenginliği getirecek yöntemleri iyi bilmek iyi tanıtımını yapmak gerekir.

Adam berberdir düzenli müşterisi vardır. Aylık cebine 20 30 bin kalıyordur. Lakin bir başka berber vardır. İşini kurumsallaştırmıştır. Teknikleri öğrenmiştir. İyi reklam yapmıştır. Müşterisi de ballı kesim müşterisidir. O adam aylık cebine 75 100 bin lira katar.

Zenginleşmekte en can alıcı yollardan biri işini iyi yapmak, iyi yaparken kurumsallaşmak ve marka yönetimi, emeğinin karşılığını almak...
bir insanda sermaye yoksa ancak altına yapar. Sermaye dediğimiz şeyde ya zenginde vardır. Yada kredi çekmesi icap eder. Ee bankalar krediyi sadece zenginlere vereiyor Bu durumda gene zengin olmak gerekiyor. Bence o kadar felsefik cümleler kurup ortalık bulandırmaya gerek yok. Para lazım zengin olmak. arkanda dayın yada amcan ve aileden biraz miras lazım bunlar yoksa kişi ancak altına yapar.
bende bu yukarda saygıklarımın hiç biri yok 14 yaşımdan beri calısıyorum şükür evim geciniyor bu yaşıma akdar calısıp sadece 92 model araba alabildim. O yüzden çokta şey yapmamak lazım.