Anlatmak istediğim bir kısım gecesini gündüzüne katıp çalışırken bir kısım hiçbirşey yapmadan nasıl bukadar zengin olabiliyor ben herşey mükemmel demiyorum sitem yapıyorum farkındaysanız istatistiksel olarak değilde mantık olarak anlasanız herşey çok umut verici olur
Zengin olmanın birçok yolu yöntemi var hocam.
Öncelikle yapılan işin kârlı olması, doğru zamanda doğru yerde yapılan yatırımlar. Ticari hamleler... Az emekle çok kazandıracak bir şeyler yapmak. Keşfedilmemiş bir yol bulmak. Böyle bayağı artar. Tabii bunlar legal kısımları... Her yapılan iş yapan kişiyi zengin eder ama o zenginliği getirecek yöntemleri iyi bilmek iyi tanıtımını yapmak gerekir.
Adam berberdir düzenli müşterisi vardır. Aylık cebine 20 30 bin kalıyordur. Lakin bir başka berber vardır. İşini kurumsallaştırmıştır. Teknikleri öğrenmiştir. İyi reklam yapmıştır. Müşterisi de ballı kesim müşterisidir. O adam aylık cebine 75 100 bin lira katar.
Zenginleşmekte en can alıcı yollardan biri işini iyi yapmak, iyi yaparken kurumsallaşmak ve marka yönetimi, emeğinin karşılığını almak...