Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam müneccimlik bir mevzu mu var? Gayet basit, çocuk yapacak kadar kendinize güveniyorsanız sorumluluğunu da alacaksınız, lüks diyip şikayet etme hakkınız yok
bak sonkez yazıyorum. benim durumum ne iyi ne kötü allaha sükür corbamız kaynıyor. ama bu ülkenin iyi olduğu anlamına gelmiyor. ben kendi cocugumu doyuruyorum evimi geçindiriyorum diye dünya güzel bir yerde olmuyor. gözümün önüne cocuklarını doyuramayan. İntaar eden anne ve babalar geçim sorunu yaşayan insanlar geliyor ve bu yorumu onların yerine kendimi koyarak yapıyorum. Yani empati yapıyorum. Hadi okulu falan salla empati yapmayı ören sonra gel bana ne yazarsan yaz hatta gel ana bacı söv laf edersem adam değilim.