Ben de diyorum ki madem lüks madem bakacak güçleri yok çocuk yapmasınlar. Dünyaya çocuk getirdiğinizde o yılı planlayarak mı getiriyorsunuz? Her şeyi düşünmeniz gerekiyor düşünmüyorsanız bu sizin hatanız
güzel kardeşim insanlar müneccimmi? ülkenin böyle bir hal alacağını nerden bilsin? geçen sene böle bi durum yoktu size bunları anlatmam için sizin anasınıfına tekarr gitmeniz lazım. lütfen yazma bana ya valla bak biraz daha yazarsan ben ban yicem kendime mukayet olamayabilirim.