şimdi ben bu cocugu bu sene yapmış olsaydım yapmazdım. ama geçen sene yaptık hiç zorluk çekmedik. Hatta araba bile aldım geçen sene. Misal geçen sene 75 bin tlye aldığım araba saçma bi şekilde bu sene 350 bin tl oldu. peki ben bu sene 350 bin tl kazandımmı? tabikide hayır. Gelir gideri karşılamıyorsa napalım ölelimmi? çözüm cocuk yapmamakmı? şükür gerekirse kendi gıdamızdan kesip cocugumuza gereken neyse yapıyoruz. bunda problem yok ama bazı gerçekleri anlatmaya çalışıyorum siz bunu anlamak istemiyorsunuz. 6 7 kişilik aileler için ekmekte domateste biberde yumurtada lüx bunu anlamıyorsanız dicek hiç bir lafım yok. napsın 6 7 tane cocugu olanlar aldırsınmı cocuklarını? böyle bi zihniyet ne gördüm nede duydum.
Ben de diyorum ki madem lüks madem bakacak güçleri yok çocuk yapmasınlar. Dünyaya çocuk getirdiğinizde o yılı planlayarak mı getiriyorsunuz? Her şeyi düşünmeniz gerekiyor düşünmüyorsanız bu sizin hatanız