Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altından kalkamıyorsanız çocuk yapmayacaksınız hocam o zaman. Siz temel ihtiyaçlarını nispeten karşıladığını belirttiniz sizi es geçiyorum ama üstteki abiye göre yumurta domates lüks. Temel gıdalar bunlar. Sen çocuğundan bunları esirgeyeceksen ya da bu tür besinlere lüks diye bakacak durumdaysan senin çocuk yapmaya hakkın yoktur çünkü o çocuk sürünecek. Et yemesin mi temel hakkı? Arkadaşlarıyla gezmesin mi sosyal bir ihtiyaç? Kimse kusura bakmasın, isteyen de istediği kadar linçlesin ama güzel bir hayat sunamayacaksanız çocuk yapmayacaksınız, yapacaksanız da gidip ağlamayacaksınız her şey lüks diye
şimdi ben bu cocugu bu sene yapmış olsaydım yapmazdım. ama geçen sene yaptık hiç zorluk çekmedik. Hatta araba bile aldım geçen sene. Misal geçen sene 75 bin tlye aldığım araba saçma bi şekilde bu sene 350 bin tl oldu. peki ben bu sene 350 bin tl kazandımmı? tabikide hayır. Gelir gideri karşılamıyorsa napalım ölelimmi? çözüm cocuk yapmamakmı? şükür gerekirse kendi gıdamızdan kesip cocugumuza gereken neyse yapıyoruz. bunda problem yok ama bazı gerçekleri anlatmaya çalışıyorum siz bunu anlamak istemiyorsunuz. 6 7 kişilik aileler için ekmekte domateste biberde yumurtada lüx bunu anlamıyorsanız dicek hiç bir lafım yok. napsın 6 7 tane cocugu olanlar aldırsınmı cocuklarını? böyle bi zihniyet ne gördüm nede duydum.