bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende evliyim cocugum var ve kirada yaşıyorum. cocugumun ve evin masrafları var misal haftalık sadece mutfak masrafı 5k gidiyor şimdi ben gidip kahvemi içim biramı? elektrik su faturasımı ödim ev kirasımı ödeyeyim? bi empati yapmayı deneseniz cok basit herşey. siz bekarsınız ve muhtemelen ev kiranız makul illaki kazandığınız yetiyodur ve böle şeyler size normal geliyodur saygı duyarım ama siz daha bazı şeylerin ne kadar zor oldunu anlamıyorsunuz çünkü sorumluluk sahibi değilsiniz.
Altından kalkamıyorsanız çocuk yapmayacaksınız hocam o zaman. Siz temel ihtiyaçlarını nispeten karşıladığını belirttiniz sizi es geçiyorum ama üstteki abiye göre yumurta domates lüks. Temel gıdalar bunlar. Sen çocuğundan bunları esirgeyeceksen ya da bu tür besinlere lüks diye bakacak durumdaysan senin çocuk yapmaya hakkın yoktur çünkü o çocuk sürünecek. Et yemesin mi temel hakkı? Arkadaşlarıyla gezmesin mi sosyal bir ihtiyaç? Kimse kusura bakmasın, isteyen de istediği kadar linçlesin ama güzel bir hayat sunamayacaksanız çocuk yapmayacaksınız, yapacaksanız da gidip ağlamayacaksınız her şey lüks diye