bende evliyim cocugum var ve kirada yaşıyorum. cocugumun ve evin masrafları var misal haftalık sadece mutfak masrafı 5k gidiyor şimdi ben gidip kahvemi içim biramı? elektrik su faturasımı ödim ev kirasımı ödeyeyim? bi empati yapmayı deneseniz cok basit herşey. siz bekarsınız ve muhtemelen ev kiranız makul illaki kazandığınız yetiyodur ve böle şeyler size normal geliyodur saygı duyarım ama siz daha bazı şeylerin ne kadar zor oldunu anlamıyorsunuz çünkü sorumluluk sahibi değilsiniz.
işte hocam öle olmaması gerekiyor diyor yani. normal olan kahve içebilmeniz. içemiyorsanız sıkıntı. yani kahve içmek lüks olamaz demek istiyor.